SĂLI EVENIMENTE TIMIŞOARA
De la săli de nunți, săli de botez, restaurante pentru nunți sau botez la sala de evenimente corporate sau săli de conferințe, fiestador.ro este locul unde găsești toate locațiile pentru evenimente din Timișoara, indiferent de ocazie.
Găsește imediat ce căutai filtrând sălile în funcție de evenimentul dorit: săli de nuntă, săli sau restaurante pentru botez, săli sau restaurante pentru nunți, săli pentru evenimente corporate sau pentru aniversări.
Sfaturi pentru alegerea sălii de evenimente
Alegerea unei săli de evenimente, fie că e vorba despre un restaurant de nuntă, o sală de botez sau o sală corporate, nu e o decizie ușoară.
Trebuie să găsești combinația perfectă între buget, decor, accesibilitatea locației pentru eveniment, facilități și multe alte variabile.
Iată câteva sfaturi fără de care nu ar trebui să pornești în căutarea unei săli de evenimente sau a unei săli de nuntă sau botez.
1) Estimează corect numărul minim de participanți
Pentru a nu avea surprize, este mai bine să estimezi numărul minim de participanți către limita superioară.
Spre exemplu, dacă tu estimezi că vei avea minim 80-100 de participanți, este mai sigur să estimezi că vor veni 100, chiar dacă de fapt poate vor reuși să ajungă doar 70.
Până la urmă este mai bine să ai mai mult spațiu liber decât să încerci să înghesui 120 de oameni într-o sală de evenimente de 100 de persoane.
2) Gândește-te la publicul țintă și la accesibilitatea locației
Degeaba închiriezi cea mai frumoasă sală pentru evenimente din Timișoara, dacă aceasta este greu accesibilă participanților.
Spre exemplu, dacă organizezi un eveniment destinat studenților, este mai dificil pentru aceștia să se deplaseze în afara orașului decât dacă ai organiza același eveniment destinat unor oameni de business.
3) Întreabă ce alte facilități oferă respectiva sală de evenimente
Ești în căutarea unui restaurant de nuntă sau botez și ai nevoie și de echipamente sau servicii foto-video? Ți le pot furniza cei de la sală sau trebuie să te ocupi separat de aceste aspecte? Sunt incluse în prețul închirierii sălii de evenimente sau nu?
Sau dacă ești în căutarea unei săli de nunți și ai un furnizor preferat pentru mâncare, va trebui să afli de la început dacă există anumite restricții în ceea ce privește catering-ul.
De asemenea, dacă ai nevoie de decorațiuni speciale pentru a înfrumuseța sala de evenimente, ar fi bine să știi de la început dacă aceste servicii sunt disponibile, dacă sunt incluse în preț etc.
4) Care este bugetul total pentru o sală de evenimente
Fie că vrei să închiriezi o sală de evenimente în Timișoara, fie că dorești să o închiriezi într-un alt oraș, va trebui să afli cât va fi costul total al evenimentului atunci când ceri o ofertă de preț pentru o sală de eveniment.
Asta pentru că poate să fie un preț pentru închirierea sălii la care se mai adaugă și facilități/servicii extra, care de multe ori ajung la sume destul de mari.
Va trebui să iei în calcul toate aceste aspecte indiferent că vrei să închiriezi o sală pentru evenimente în general, o sală pentru nuntă, o sală pentru botez sau o sală pentru evenimente corporate (conferințe).
Pe scurt, va trebui să te întrebi nu doar cât costă o sală de nunți sau care este prețul închirierii unei săli de evenimente, ci cât costă tot evenimentul, inclusiv serviciile și facilitățile extra.