Glamour Events
Echipă de profesioniști, pregătită să îți ofere evenimentul perfect
DATE CONTACT

GLAMOUR EVENTS
GOLD
Tip eveniment:
Nuntă, Botez, Corporate, Petrecere privată
Preţ: de la 160 ron / meniu
Număr Săli: 2, Sala 1 (120 locuri), Sala 2 (250 locuri)
Facilități: Ballroom, Terasă, Grădina, Bucătărie, Ring de dans, Parcare
Servicii: Decor, Catering, Bar, Formație muzica, Dj
1. Pot să închiriez doar locația, fără serviciile de catering? Da
2. Este posibilă modificarea meniului? Da
3. Oferiți și tort de nuntă? Da
Review-uri (1)
17-07-2018
Teodora
Acum doua saptamani am avut nunta in aceasta locatie frumoasa, multumim Laura si Michele pentru tot aranjamentul si pentru ca ne-ati inteles cerintele. Pentru sala de la etaj care este de vis as recomanda locatia. Insa ca sfaturi pentru viitori miri:
- schimbarea cel putin a sefului de sala si a doamnei care ii era alaturi caci sunt de o aroganta, neprofesionalism si superioritate cum rar vezi (seful de sala trebuia sa se ocupa de prezidiu...nu prea l-am vazut, a venit o doamna si am rugat-o sa lasa sticla de apa, raspunsul a fost "nu se poate" atunci am rugat-o sa toarne in toate 3 pahare caci nu prea apuc sa ii vad...plus vineri seara cand am mers la sala au gresit aranjarea si cand i-am rugat sa mute mesele conform listei "pai ce?? Noi sa le mutam???"am ajutat si noi pana la 11 noaptea, au vorbit urat si cu unii invitati, dar nu dau nume acum etc.), noroc cu cativa dintre ei care erau mai prezenti la alte mese, cu ei ne-am spalat rusinea fata de invitati
- insistati sa degustati meniul (nu recomand supa de rosii caci tascutele erau nefierte si foarte putine, nici pestele nu a fost prea agreeat, dar depinde de gusturi, se mai putea lucra un pic si la aperitiv) noi nu am mai reusit in saptamana respectiva caci nu aveau timp suficient sa ne vedem
- nu alegeti optiunea de sarmale pe platou, ci individual pe farfuria invitatului (noi a trebuit sa bagam tortul mai repede, caci multi lucrau sau plecau a doua zi din oras, asa ca am servit sarmalele mai tarziu si cand nu mai erau nici jumatate din invitati...au venit 6 sarmale la 4 persoane si cand la masa familiei, si nu numai, s-au mai cerut raspunsul a fost "nu mai sunt"...a doua zi cu insistente am primit si restul de cateva zeci de sarmale)
- verificati functionalitatea climelor (ba ar fi mers, ba ar fi cerut formatia si cabina foto sa fie inchise, cert e ca a fost sauna, s-au deschis geamurile si din cauza muzicii au venit jandarmii ... eu credeam ca au venit sa fure mireasa ... nici domnul cu trusa, ce a venit in noaptea nuntii, nu a reusit sa faca prea multe)
- daca ati putea lasa pe cineva in parcare caci la noi s-a carat la greu cu plasele la masini prajituri si restul...cand am mai cerut prajituri pentru pachete "nu mai sunt"...macar sa care la sfarsit dupa ce pleaca invitatii (eu nici nu as fi avut curajul sa mai cer bani de la miri pentru ospatari)
- cereti sa se puna niste opritoare la covorul rosu de la intrare...parca ne dadeam pe derdelus, insa incercam sa il ocolim si musai sa va aduceti cele doua pahare de spart caci nu le primiti, noroc ca au adus nasii ca noi uitasem
- insistati pe cat se poate ca Laura sa fie prezenta toata noaptea respectiva la sala (la noi nu a fost ... insa cand am avut nevoie am sunat si a venit ... multe nu s-ar fi intamplat asa daca era mereu acolo sa supravegheze toata nunta) si sa va vedeti mai repede cu ea, noi nu am reusit decat saptamana dinaintea nuntii caci nu a avut timp mereu era la alt restaurant (unde a si trebuit sa mergem ca sa discutam detalii), in rest ne vedeam ba cu soferul, ba cu un cuplu care supervizau lectiile de dans si cand am venit cu formatia sa vada sala.
- un semn ce indica drumul spre terasa...la noi multi nu stiau ca in spate este o terasa frumoasa cu flori si fantana (eu as desfiinta parcarea si as face o alee cu luminite pana acolo).
Noi si invitatii ne-am simtit bine caci am facut haz de necaz, in pofida tuturor peripetiilor, si sper ca macar din acestea sa se invete pentru ca voi, viitori miri, sa aveti o noapte de neuitat caci locatia are potential extraordinar. Multumim!
Glamour Events îți pune la dispoziție 2 săli de evenimente de 120 și 250 de persoane, modern amenajate.
Dispunem și de franciză în exclusivitate în România pe partea de candy bar cu sushi fruit - un desert în totalitate pregătit de noi cu fructe proaspete, orez dulce cu diferite arome, topinguri și sosuri pregătite de echipa noastră.
Meniurile pentru evenimente sunt concepute și pregătite de chef MICHELE GIORDANO și de o echipă tânără și dinamică de profesioniști.