Cum stii care e wedding planner-ul perfect pentru tine?

Posted on

Atunci când nunta ta se apropie și lista cu lucrurile pe care le ai de făcut continuă să crească și pare că nu se mai oprește, e momentul să te gândești la tine. Să angajezi un specialist care să te ajute cu organizarea poate să fie cea mai bună idee ever. Gândește-te cât din munca ta o să preia și mai ales la faptul că tu o să îți poți dedica mai mult timp să te ocupi de oamenii dragi și de detaliile importante.

Și sigur, asta sună excelent, dar de unde știi cum să alegi wedding planner-ul care știe să ia deciziile la fel de bine ca tine atunci când se ajunge la asta? Și mai ales, cum știi că a înțeles ce îți dorești?

Beneficiile angajării unui specialist care să se ocupe de organizarea evenimentului sunt clare, dar chiar și așa, uneori apar ezitări, pentru că există întotdeauna teama că nu va înțelege exact ce vă doriți.

Nu îți face griji! Mai jos găsești câteva sfaturi care să te ajute să alegi wedding planner-ul perfect pentru tine. Și ca să fie și mai ușor, pe Fiestador.ro găsești categoria ”Organizator evenimente” unde partenerii noștri îți pun la dispoziție serviciile lor.

Recomandări

Întotdeauna primul lucru pe care trebuie să îl faci atunci când alegi, este să vezi ce au de spus clienții pe care deja i-a avut. Caută recomandări de la prieteni care știi că au angajat un specialist, întreabă-i detalii despre felul în care au interacționat, ce probleme au întâlnit și mai ales întreabă-i dacă ar alege la fel. Dacă îți cauți wedding planner-ul în mediul online, citește review-urile lăsate de clienți, iar dacă ai mai multe întrebări nu ezita să le scrii celor care au lăsat review. Gândește-te că și ei au trecut prin ce treci tu și cu siguranță vor fi bucuroși să te ajute.

Fotografii

Asigură-te că tu și planner-ul tău sunteți pe aceeași pagină! Pe lângă recomandări, cere poze de la evenimente pe care le-a organizat și vezi dacă se apropie de ceea ce îți dorești. Urmărește atentă detaliile, pentru că acolo se vede diferența. Simte atmosfera. Te convinge? Chiar dacă stilul pe care îl alegi pentru nunta ta este unul unic, din poze poți să te convingi dacă cel căruia îi încredințezi organizarea celei mai frumoase zi este ”up for the challenge”.

P.S. Acordă atenție unui aspect. Pozele pe care ți le prezintă să fie reale.

Urmărește-i pe social media

Majoritatea wedding plannerilor au bloguri sau site-uri pe care se promovează. Urmărește frecvența evenimentelor, calitatea detaliilor, reacțiile clienților etc. În plus, dacă îi urmărești o perioadă, o să prinzi drag de munca celui care e wedding planner-ul pe care ți-l dorești.

Background check

Ca să lași organizarea evenimentului tău în mâinile cuiva de încredere trebuie să cunoști persoana respectivă. Să nu ai rețineri să pui întrebări, să programezi câte discuții ai nevoie pentru a te hotărî și mai ales să afli câte puțin și despre pregătirea pe care o are în această direcție. De asemenea asigură-te că discutați un aspect important: mulți planneri au prețuri atrăgătoare din cauză că primesc comision de la anumiți furnizori cu care a legat parteneriate. Deși aceste parteneriate pot să fie incredibil de utile, asigură-te cu nu îți limitează opțiunile.

În perioada nunții și chiar luni bune înainte de ea o să petreci mult timp făcând planuri, organizând fiecare detaliu și discutând fiecare aspect cu event planner-ul pe care l-ai ales. Așa că pentru ca totul să iasă impecabil mai trebuie să ții cont de un singur lucru. Între voi trebuie să fie totul natural, să vă înțelegeți, să vă simțiți și să empatizați puternic atunci când vine vorba despre nunta ta. O să petreceți mult timp împreună așa că asigură-te că e o persoană cu care lucrezi cu drag și cu care îți face plăcere să povestești despre ideile tale. Atunci când tu planner-ul tău răspundeți la nelămuririle care apar în organizare și pregătire deodată și aveți același răspun, ai găsit ce îți dorești 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *