8 Motive Surprinzatoare pentru a apela la un Event Planner

Posted on

Atunci când avem de organizat ceva la o scara mai mare, proporțional ne crește și numărul elementelor de care trebuie să ne ocupăm, iar dacă ne scapă vreunul riscăm să ne trezim cu tot felul de dezastre.

Pare puțin contra-intuitiv să angajăm un Planner care până la urmă clar ne va costa bani, dar sunt atâtea lucruri de aranjat, confirmat și verificat pentru un eveniment mare încât devine destul de greu să jonglăm toate acestea pe lângă viața de zi cu zi, jobul și familia.

Mai jos ți-am pregătit o listă cu toate beneficiile și economia pe care un Planner dedicat le aduce unei nunți, petreceri sau eveniment de business pe care te gândești să-l organizezi.

 

  • Totul se face bazat pe ideile tale

    Majoritatea își fac griji că un Planner va organiza evenimentul după gusturile și ideile proprii, dar acest lucru este fals.

    Primul pas al planificării este o discuție clară și detaliata despre toate nevoile clientului ca să-ți poată transforma ideile în realitate. Asta face un Event Planner bun.

 

  • Un Planner îți economisește timp

    După acea discuție inițială de strategie, Plannerul se ocupă de toate ședințele aferente evenimentului pentru că deja îți cunoaște toate nevoile, deci nu mai trebuie să-ți bați capul cu locația, fotografi, aranjamentele sau mobila.

    Toate astea se adună și vei avea mult mai mult timp ca să te ocupi de viața ta.
  • Cunoștințe și experiență

    Pe lângă cunoștințe vaste despre logistică și organizare, un Planner profesionist are deja o rețea de furnizori și parteneri pe care poate conta atunci când îți planifică evenimentul.

    Cunoaște și elementele care prezintă cel mai mare grad de risc și știe exact cum să prevină eventualele probleme.
  • Vei ajunge să economisești mulți bani

    Prin simplu fapt că un Planner cu experiență are deja acele contacte și parteneri cu care a mai organizat evenimente, știe clar unde e loc pentru negociere și de la cine are discounturi care nu sunt accesibile publicului în general.

    Un profesionist știe și unde este adecvat să reducă din costuri, dar și unde să nu se zgârcească.

    Managementul bugetului este cheia succesului unei astfel de sarcini și ai nevoie de cineva care să poată țină evidența fiecărui bănuț.

  • Vei avea un eveniment care arată mult mai bine și se desfășoară la locul potrivit

    Cum este un eveniment fără decorațiuni coerente și atent alese? Mulți dintre noi gândim lucrurile doar tehnic și practic, dar un Planner știe de ce are nevoie un eveniment ca să arate bine și să-i facă pe invitați să se simtă relaxați.

    Știai că felul în care aranjezi locurile invitaților îi poate face să se simtă mult mai implicați?

    Există foarte multe întrebări pe care oamenii fără experienta nu se gândesc să și le pună, dar un Event Planner bun are deja toate aceste aspecte luate în considerare înainte de a selecta un spațiu potrivit și știe exact cum trebuie transformat în asa fel încât să reflecte până la cel mai mic detaliu din dorințele clientului.

  • Selectarea serviciilor potrivite

    Planificarea evenimentului implică o listă mare de servicii de la floriști, servicii de transport, profesioniști audio-video sau chiar un DJ.

    Pentru că sigur ți-ai dori ca evenimentul tău să fie ceva cu adevărat memorabil, vei dori să se facă și multe multe poze, iar aici lumina face diferența.

    Lumina buna înseamnă poze bune și un Planner cu experiență știe să ghideze personalul care-ți pregătește spațiul astfel încât să ai parte de un ambient iluminat corespunzător.

  • Te poți bucura și tu de propriul eveniment

    Din momentul în care ți-ai angajat Plannerul te poți focusa pe ceea ce vrei tu, iar detaliile pe care nu le stăpânești prea de bine nu-ți vor fura din productivitate și nici din bucuria evenimentului în sine.

    Te poți ocupa de invitații tăi fără stres și griji atunci când totul de la catering până la monitorizarea întregului eveniment se află în mâinile unui profesionist.
  • Marketingul evenimentului

    Pentru evenimente unde lista de invitați este mult mai mare decât cea a unei zile de naștere sau un botez, de exemplu un eveniment promoțional sau de caritate, un Planner profesionist va avea la dispoziție toate contactele și cunoștințele necesare pentru a asigura că evenimentul planificat este un succes și nu un eșec care să te facă de râs.

 

Știm că angajarea unui Planner este o decizie mare, dar atunci când vezi cum toate piesele de puzzle încep să cadă la locurile lor, te vei putea relaxa și în primul rând te vei putea bucura de moment într-un eveniment cu adevărat extraordinar.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *