Cum să folosești Fiestador.ro pentru a-ți organiza evenimentul

Posted on

Dacă și tu îți organizezi propriul eveniment personal (nuntă, botez, zi de naștere), atunci ai ajuns în locul potrivit. Cei ca și noi nu au ales să fie organizatori profesioniști de evenimente, și nici nu își pot pune viața pe pauză pentru această ocazie, chiar dacă este una specială. Suntem ceea ce noi am numit ”maeștri ocazionali”, adică oameni normali care își organizează singuri evenimentele personale, mai puțin cu voie, mai mult de nevoie, dar întotdeauna din dragoste.

În continuare vei găsi câteva motive pentru care să folosești Fiestador.ro, o descriere generală a platformei + un VIDEO care îți explică în mai puțin de 4 minute cum să folosești platforma pentru a obține maximul de ajutor în organizarea evenimentului tău. Să începem!

Iată 3 motive pentru a folosi platforma Fiestador:

  • Este SIMPLU ȘI UȘOR să găsești tot ce ai nevoie pentru evenimentul tău – Totul este pe o Platformă Online.

  • ECONOMISEȘTI TIMP atunci când îți organizezi evenimentul – Toate serviciile la un loc.

  • FĂRĂ BĂTĂI DE CAP – găsești doar conținut relevant, nu e nimic care să te distragă, ci doar ce ai nevoie strict pentru organizarea evenimentului.

Platforma este ca un motor de căutare pentru servicii care te ajută în organizarea evenimentului: săli de evenimente, florării, aranjamente florale, DJ etc. Din câteva clickuri vei ajunge în categoria care te interesează și poți viziona profilele companiilor care oferă serviciile de care tu ai nevoie. Fiecare colaborator are un profil în care găsești informații utile despre ei: oferte, prețuri, detalii logistice și de contact, imagini de înaltă calitate, răspunsuri la întrebări frecvente etc. La unele săli de evenimente vei găsi chiar și un tur virtual al locației – am fotografiat sala în format 360 grade la calitate înaltă, și astfel poți viziona sala ca și cum ai fi acolo.

Încă un lucru bun este că poți solicita o ofertă de la orice colaborator, direct din platforma Fiestador. Ei vor primi un e-mail cu solicitarea ta și îți vor răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Iar dacă îți faci cont, poți salva la favorite toți acei colaboratori pe care i-ai ales pentru evenimentul tău – și îi vei găsi pe toți la un singur loc, chiar dacă ei sunt din categorii diferite: de exemplu sala de evenimente, florăria, cofetăria și DJ-ul. Îți va fi foarte simplu să revii oricând la propria ta listă de colaboratori pentru a revedea oferte sau detalii, pentru a arăta partenerului/partenerei și prietenilor.

În perioada următoare pregătim mai multe tool-uri în platformă care să îți facă și mai ușoară munca de organizare a unui eveniment. Ca să te poți bucura cât mai mult de el și să nu mai petreci atât de mult timp căutând informații și alergând din stânga în dreapta.

De asemenea, adăugăm în continuare noi colaboratori, ca să ai din ce în ce mai multe opțiuni.

VIDEO – Cum să folosești platforma, pas cu pas (mai puțin de 4 minute)

În materialul de mai jos, Ramona te ghidează pas cu pas prin toată platforma. Vizionează-l o dată și apoi îți va fi foarte simplu să o folosești, oridecâteori dorești.

Îți mulțumim pentru atenție și îți dorim evenimente cât mai reușite!

Dacă ți-a plăcut acest articol, distribuie-l și prietenilor tăi! Cu siguranță îl vor găsi și ei util.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *